• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Ferratum Credit, få upplåning

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Jag har just nu en kredit hos Ferratum på 6000 kr. Imorgon är det exakt 6 månader sen jag fick min första utbetalning av dom. Jag ser att man kan få upplåning om man varit kund i 6 månader och skött sina betalningar.

Är det någon som har 20000 hos Ferratum Credit? Kom knappen upp automatiskt för er på sidan eller fick ni be om upplåning?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag har 20.000 hos dem det kom upp automatiskt när jag loggade in du kan läsa om det under frågor och svar hur kan jag öka kreditgränsen och hur du kan aktivera en högre gräns om du blir erbjuden det
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag fick det tror jag exakt efter 6 månader länken fungerar inte tror jag men du kan gå in via frågor och svar "Hur kan jag öka kreditgränsen" och sedan under" För att aktivera en högre kreditgräns"
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Jag fick det tror jag exakt efter 6 månader länken fungerar inte tror jag men du kan gå in via frågor och svar "Hur kan jag öka kreditgränsen" och sedan under" För att aktivera en högre kreditgräns"

Okej. Min kredit där är använd till 90% just nu så får se om jag får något erbjudande. Vet du hur mycket du hade använt av krediten när du kunde utöka beloppet?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag har aldrig använt mer än ca 50% av krediten och alltid betalat in mer varje månad så jag kan inte säga det.
 
E

Eriklånare

Gäst
Poäng: 0
Jag fick 6000kr för ca två veckor sen. Loggade in idag för att kolla fakturan och kunde då höja till 15. Tog ut 9 till då. Smidigt som fan
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag fick 6000kr för ca två veckor sen. Loggade in idag för att kolla fakturan och kunde då höja till 15. Tog ut 9 till då. Smidigt som fan
Så konstigt de säger själva:"För en ökad kreditgräns måste du ha väntat i minst sex månader efter att du har öppnat ett kreditkonto innan du begär en högre kreditgräns. En period på sex månader som kund hos Ferratum ger oss en bild av om det är rimligt att bevilja en högre kredit" Dessutom kommer inte fakturan förrän tidigaste den 16:e varje månad.
 
C

Cecilia Lind

Gäst
Poäng: 0
Eriklånare verkar ha tur med lånen. Först upplåning av Balanzia trots att han ej skött återbetalningar. Och sen höjd kredit hos Ferratum, trots att det ska vara omöjligt.

Plötsligt händer det.....
 
E

Eriklånaren

Gäst
Poäng: 0
Eriklånare verkar ha tur med lånen. Först upplåning av Balanzia trots att han ej skött återbetalningar. Och sen höjd kredit hos Ferratum, trots att det ska vara omöjligt.

Plötsligt händer det.....
Instämmer helt!! Dock otur för min bank Swedbank har gjort fel som jag utnyttjade på fel sätt så vips var jag -24000 på kontot så lånen var välbehövliga...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp